چت روم

چت روم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

تصمیم گرفتم خبرایی که خودم به ایسنا میدم تو وبلاگمم بزارم...

اینم اولیش که به دلایلی خیلی ویژس...

"""

نایب قهرمان سنگ‌نوردی آسیا گفت: مدالم را به تمام مادران ایرانی تقدیم می‌کنم.

ایمان احسانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، اظهار داشت: موفقیت‌هایی را که تاکنون در میادین بین‌المللی کسب کردم، مدیون خانواده و به خصوص مادرم هستم و مدال نقره‌ای را که در مسابقات آسیایی چین کسب کردم، به همه مادرهای ایرانی به ویژه مادر خودم تقدیم می‌کنم و امیدوارم با این کار ذره‌ای از زحماتش را جبران کرده باشم.

وی که به تازگی از مسابقات آسیایی چین بازگشته، در خصوص این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 9 کشور برگزار شده بود که تیم‌های قدرتمند اندونزی، قزاقستان و چین نیز در میان آن‌ها قرار داشتند. مسابقات در سطح بالایی انجام گرفت و خوشبختانه در ترکیب تیمی، به همراه هم‌شهری و هم‌تیمی‌ام حمید توزنده‌جانی و فرناز اسماعیل‌زاده از زنجان توانستیم به مدال نقره دست یابیم.

وی افزود: در انفرادی نیز در مرحله یک هشتم نهایی، به حریفی از اندونزی برخورد کردم که متاسفانه باعث شد تا دستم از مسیر جدا شود و حذف شدم، در حالی که می‌توانستم این مرحله را پشت سر بگذارم و به مراحل بالاتر بروم، شانس کسب مدال در انفرادی را نیز داشتم.

ملی‌پوش نیشابوری سنگ کشورمان در خصوص مسوولان هیات این شهرستان تصریح کرد: متاسفانه نه در زمان رفت و نه هنگام بازگشت ما به نیشابور، هیچ ‌یک از مسوولان به بدرقه یا استقبال ما نیامدند تا جایی که حتی بلیط‌های رفت و برگشت به تهران را خودمان تهیه کرده بودیم.

وی افزود: وقتی که از تهران با اتوبوس به ترمینال نیشابور رسیدیم جز خانواده‌ها، مربی و چند نفر از دوستانمان کسی به استقبال ما نیامده بود و حتی در شهر یک بنر یا پرچمی که پیام تبریک روی آن باشد، نصب نشده بود.

احسانی‌فر ادامه داد: سال پیش که در مسابقات قزاقستان به یک مدال طلا و دو مدال نقره دست پیدا کرده بودم، وقتی به نیشابور آمدم در فرهنگسرای شهر مراسمی برگزار شد، ولی گویا امسال هیچ‌یک از مسوولان هیات و تربیت‌بدنی حتی از رفتن ما اطلاع هم نداشتند.

وی در خصوص دیگر مشکلات سنگ نوردان نیشابوری، خاطرنشان کرد: سالن تختی نیشابور که از دو سال قبل قرار بود در سال 91، سالن اختصاصی سنگ شود و حتی روی درب ورودی آن تابلوی "سالن اختصاصی سنگ مرحوم سعید امینی ثانی" نصب شده است، امسال به مزایده گذاشته و به فرد دیگری واگذار شد.

احسانی‌فر ادامه داد: در تیر ماه مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان به میزبانی ایران برگزار می‌شود که با توجه به انصراف مسوولان و مربیان باشگاه به دلیل نبود سالن و با این شرایط که در هر دو روز 3 ساعت همزمان حدود 50 سنگنورد باید به تمرین بپردازند، بعید است که به مدالی دست یابیم و این در حالی است که نیشابور قطب سنگ نوردی کشور بوده و در هر دوره 4 یا 5 مدال را کسب می‌کرد.

وی با بیان اینکه این شرایط حق سنگ نوردی نیشابور نیست، به ایسنا گفت: در خصوص این موارد اگر بخواهیم با مسوولان رو در رو صحبت کنم، قطعا کار به مجادله می‌کشد؛ ما حرف‌هایمان را در قالب نامه به آن‌ها داده‌ایم که متاسفانه تاکنون جوابی دریافت نکرده‌ایم.


 نوشته شده توسط ... کوچولوی خوشبخت ... در یکشنبه 91/2/24 و ساعت 3:39 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
مجموع بازدیدها: 92107
جستجو در صفحه

پیوندهای روزانه
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو